dinsdag 3 april 2018

The perfect day


Ik heb mijn kereltjes eerst met StazOn op een A6 formaat Stampinback karton gestempeld.
Daarna heb ik met een mesje langs de bovenrand van de piano en hoofdjes van de jongens het karton ingesneden.

Vervolgens een ronde snijmal met de snijkant naar beneden in de gleuf geschoven en door de Big Shot gedraaid.

Op een ander A6 karton hen ik met potlood de uitgestanste cirkel lichtjes getekend door de twee kartonnetjes op elkaar te leggen.
In die cirkel heb ik de tulpjes gestempeld.
Beide kaarten gekleurd met dye markers, ook de achtergronden.

Bij het oppoetsen vouwde per ongeluk mijn karton bij de smalle kant langs de cirkel dubbel waardoor er in de gecoate laag barstjes kwamen.
Om van de nood een deugd te maken heb ik toen de hele kaart "gebroken".
Een per ongeluk ontdekking eigenlijk.
Door nog wat iets donkerdere inkt over de kaart te smeren vulde de barstjes zich met inkt wat een mooie echte crackle achtergrond tevoorschijn toverde.

Op de foto is het niet zo goed te zien helaas.
Nu alleen de twee kaarten nog op elkaar plakken en een nieuwe dymo tekst erop.
Gemat op een brede zwarte mat en smalle witte rand van de kaart eronder.

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: