dinsdag 26 september 2017

Stempelen met chloor


Deze achtergrond was 1 van mijn eerste probeersels met oxide inkt en werd 1 grote donkere blub.
Natuurlijk kun je er altijd wel iets op plakken wat er dan uit springt maar ik ben niet zo van het knippen en plakken.
Dus de fles chloor maar voor de dag gehaald.
Met een sponsje de doily stempel be-inkt met chloor en een paar keer afgedrukt op de kaart.
Een paar tellen geduld en hoppa, mijn donkere blub veranderde naar een frisse achtergrond.
En omdat ik hem toen te mooi vond om onder teveel stempels te bedekken heb ik het simpel gehouden met de handlettering succes stempel en een spreuk (met dank aan Miranda Degenaars voor de tekst)

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

7 opmerkingen:

Aletta zei

Prachtige tekst en mooi opgelost zo met chloor

Miranda zei

Vind m prachtig Ank! En ben heel blij met de tekst, fijn dat jullie m op rubber gezet hebben!

akkina van steen zei

Prachtig deze tekst wil ik ook
Kun je hem bestellen

Etty de Graaf zei

Mooie tekst

Etty de Graaf zei

Mooie tekst

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Prachtig geheel

jokes-hobbyhof zei

Wat is hij mooi geworden, heeft idd niet meer nodig!

groetjes joke