zaterdag 8 juli 2017

Challenge : Vogels

Voor  de challenge moet er een vogel op de kaart staan.Ik koos voor deze uit Kit: Birds. Hier zitten leuke vogels in en ook de tekst komt uit deze kit. Ik ben begonnen met een Distress oxide ondergrond. Hier heb ik met een honingraat stencil Art Anthology verf op aangebracht. Daarna heb ik groene Distress oxide op de kaart aangebracht door druppels van mijn craft sheet op te pakken. Het takje met besjes stempelde ik rechtstreeks op de kaart en heb ik ingekleurd. De vogel is op los papier gestempeld en later er op geplakt, net als de tekst. Een klein beetje zilver inka gold langs de randjes geven net een klein glim accent. Hierna de kaart op bijpassend karton.

Fijne dag, groetjes Mirjam.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Trix zei

Wat een mooie kaart, Mirjam!
En dat komt vooral door de prachtige achtergrond.
Mijn complimenten!