zondag 7 mei 2017

muurbloempjes


Oh, wat ben ik blij met de stempelplatformen! Het zorgt ervoor dat ik zoveel meer met mijn stempels kan doen, want de stempelliniaal en ik lagen elkaar niet zo. Ik heb de grote bloempotten van sheet 166B in mijn platform geplakt, met een bruine stift ingekleurd en afgedrukt op aquarelpapier. Daarna heb ik met groene stift de tak in de eerste pot gekleurd en afgedrukt. En toen heb ik het papier opgeschoven, nog 2 potten met bruin afgedrukt en de laatste tak weer met groen. Zo simpel! Met dezelfde groene stift heb ik wat dunne streepjes in de drie middelste potten getrokken, aangevuld met rode en lila stippen voor de bloemen. En toen ben ik met een dunne penseel en wat water aan de gang gegaan: blaadjes ingekleurd, bloempjes uitgewassen en de potten gekleurd en versierd. Daar kwam nog een blauwe stift bij helpen. Om de potten te gronden heb ik ook aan de onderkant de kleur van de potten iets uitgewassen. Als laatste heb ik geel 'fruit' in de takken gehangen. 
Na droging heb ik een passende die gezocht, de twee buiten de stans vallende blaadjes heb ik eerst uitgeknipt en die heb ik op de mal gelegd voordat ik hem door de big shot draaide. In een goodiebag van de beurs zat een blok papier met deze schutting, die paste precies bij mijn aquarelletje. Na het opplakken heb ik nog een bruine lijst getekend met een posca stift en dat donkere randje is goud. 
Wat een enorme mogelijkheden bieden deze nieuwe stempels!
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: