dinsdag 2 mei 2017

Be creative


En deze keer stempels die eigenlijk een eind buiten mijn comford zone liggen.
Stempels die wat mij betreft wat meer aan de clean & simple kant dan aan de " artistieke klieder" kant passen maar kan aan mij liggen.
Op deze kaart heb ik stempels van beide tuin kwart sheetjes gebruikt + de dymo tekst stempels.
Alles gestempeld met stazOn Jet Black en ingekleurd met Zig markers en een waterpen op SB karton.
Eerst de grote punt buxus gestempeld en een masker voor geknipt en opgeplakt.
Deels over het masker links de grote bol buxus gestempeld en rechts het bankje.
Een masker geknipt voor het bankje en daarover de kleine punt buxus gestempeld.
ook hier weer een masker voor geknipt en links erachter nogmaals de kleine buxus gestempeld en rechts de kleine bolbuxus.
Alle maskers verwijderen en direct op het karton gekleurd en meteen met een waterpenseel " uitgekleurd.
Steeds met de inkt die in het penseel achter blijft wat rondom de afdrukken en ondergrond gekleurd plus wat grijs gebruikt voor extra schaduw onder het bankje.
Tekst op een apart stukje karton gestempeld, uitgesneden en opgeplakt.
Om het af te maken heb ik een buitenkant van een A6 karton waar ik een rechthoek uit heb gestanst gebruikt als lijstje.
Door de " verkeerde" kant van het karton te gebruiken krijg je net een beetje verschil in tint en structuur voor het lijstje.
Hiervoor kun je ook mooi karton gebruiken van een "mislukte" kaart.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: